FAQ

Zamówienia

  1. JAK MOGĘ DOKONAĆ ZMIAN W ZAMÓWIENIU?

    Do momentu złożenia zamówienia można modyfikować w pełni produkty w koszyku. Po złożeniu zamówienia modyfikacja produktów może zostać zrealizowana przez kontakt telefoniczny lub mailowy.

    Telefon: +48 536 853 871
    Mail: help@myfanbox.pl

  2. JAK DOWIEM SIĘ O POMYŚLNIE ZŁOŻONYM ZAMÓWIENIU?

    Po złożeniu zamówienia zostaje wysłany mail potwierdzający zamówienie. W razie nieotrzymania maila, prosimy o sprawdzenie folderu „Spam”.

  3. NIE OTRZYMAŁEM WIADOMOŚCI O POTWIERDZENIU ZAMÓWIENIA, CO W TYM WYPADKU?

    Gdyby mail nie został wysłany prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
    Telefon: +48 536 853 871
    Mail: help@myfanbox.pl

  4. JAK DŁUGO TRWA WYSYŁKA ZAMÓWIENIA?

    Staramy się, aby wysyłka zamówienia była zrealizowana w ten sam dzień od otrzymania wyprodukowanych produktów. W szczególnych przypadkach wysyłka jest realizowana na następny dzień. Czas od stworzenia produktu do dostarczenia go do klienta waha się w Polsce między 3-5 dni, zaś za granicą od 7-14 dni.

  5. CZY MYFANBOX OFERUJE BEZPŁATNĄ WYSYŁKĘ ZA GRANICĘ?

    Wysyłka zagraniczna MyFanBox nie podlega bezpłatnemu kosztowi.

  6. CZY MYFANBOX PRZYJMUJE RÓWNIEŻ ZAMÓWIENIA HURTOWE?

    Tak, przyjmujemy również większe zamówienia. Zajmują się tym nasi specjaliści, których kontakt możesz znaleźć tutaj.

  7. SKĄD SĄ WYSYŁANE PRODUKTY?

    Nasze produkty są wysyłane bezpośrednio z terytorium UE, dokładnie z Polski, gdzie cały proces od projektu po finalny produkt jest realizowany w Krakowie.

  8. JAK DŁUGO DOSTARCZANE SĄ PRZESYŁKI?

    Przesyłki na terenie Polski są dostarczane w 2-3 dni, natomiast za granicę od 3-5 dni kurierem UPS lub 7-14 dni kurierem SPRING.

PRODUKTY

1. CZY ETUI JEST TWARDE CZY MIĘKKIE?

Nasze etui wykonane jest z najlepszej jakości materiałów, dzięki czemu uzyskaliśmy idealną proporcję aby etui było odpowiednio miękkie oraz chroniło telefon, a jednocześnie było odpowiednio twarde, by wygodnie trzymało się w dłoni.

2. CZY MOGĘ ZROBIĆ SOBIE WŁASNY NADRUK?

Jedyne w naszej ofercie personalizowane etui to monogramy zaprojektowane przez naszych grafików.

3. CZY JEST ETUI NA MÓJ TELEFON?

Posiadamy etui na większość telefonów na rynku. Jeżeli Twojego modelu telefonu nie ma w oknie wyboru, zapytaj nas drogą mailową: help@myfanbox.pl.

4. CZY NASZE PRZEŹROCZYSTE ETUI ŻÓŁKNĄ?

Nasze etui wykonane są z najlepszych jakości materiałów, jednak proces żółknięcia przeźroczystych etui jest naturalnym procesem spowodowanym przez promieniowanie UV.

5. CZY NASZE PRODUKTY SĄ TWORZONE CAŁOŚCIOWO W POLSCE?

Nasze produkty są wytwarzane z pół-produktów, które sprowadzamy z całego świata, także z Polski.

6. CZY NADRUK SIĘ ŚCIERA?

Produkty wykonane są z największą dbałością o jakość, a nadruki mogą się zetrzeć tylko poprzez uszkodzenia fizyczne.

7. CZY ETUI MYFANBOX SĄ WARTE CENY?

Jeżeli zależy Ci na odpowiednim zabezpieczeniu swojego telefonu i ładnym wyglądzie to TAK!

8. Z CZEGO SĄ WYKONANE ETUI MYFANBOX?

W zależności od wybranego rodzaju nasze etui mogą być wykonane z TPU bądź połączenia TPU ze szkłem hartowanym.

9. JAKIE PRODUKTY MOGĘ KUPIĆ?

Na naszej stronie można kupić wiele rzeczy – od etui, przez drobną elektronikę, aż po ubrania. Rozejrzyj się i zobacz sam!

10. CZY ETUI MYFANBOX DZIAŁAJĄ Z ŁADOWANIEM INDUKCYJNYM?

Tak, wszystkie nasze etui współpracują z ładowarkami indukcyjnymi.

11. CZY ETUI MYFANBOX SĄ CIĘŻKIE?

Wszystko zależy od wielkości telefonu. Etui na średniej wielkości telefony waży w okolicach 25g.

12. JAK DŁUGO TRWA CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Znaczna większość akcesoriów produkujemy w naszym parku maszynowym, dopiero po ich zamówieniu. Do tego czasu należy doliczyć kilkuetapową kontrolę jakości produktów, pakowanie oraz czas wysyłki, tak więc w zależności od ilości zamówień waha się od 3 do 8 dni roboczych.

13. CZY PRODUKTY PRZECHODZĄ TESTY JAKOŚCI?

Każde zamówienie jest traktowane przez naszą produkcję indywidualnie. Produkty są testowane i weryfikowane przez liczne procesy jakościowe, aby finalny produkt był w pełni poprawny i najwyższej jakości.

14. CZY PRODUKTY SĄ EKOLOGICZNE?

Nasze produkty są produkowane w zgodzie z naturą, nie tworzymy stanów magazynowych dzięki czemu ilość wyprodukowanych przedmiotów odpowiada zamówieniom, a produkty które nie przejdą testów jakości są ponownie poddawane recyklingowi.

15. JAK WYGLĄDA PRODUKCJA W MYFANBOX?

Cała podróż nowego produktu rozpoczyna się od złożenia zamówienia przez klienta. Po potwierdzeniu zamówienia rozpoczyna się cała droga: od przygotowania materiałów, przez produkcję, kilkuetapową kontrolę jakości, aż po spakowanie i wysłanie gotowych produktów. Chcemy zminimalizować globalną nadprodukcję, dlatego rozpoczynamy pracę nad zamówionym produktem dopiero po złożeniu zamówienia.

ZWROTY I REKLAMACJE

1. CO PODLEGA REKLAMACJI?

Reklamacji podlegają produkty uszkodzone niewynikające z użytkowania klienta lub drastycznie niezgodne z wizualizacjami na stronie. Nie podlegają zaś:
- Uszkodzenia mechaniczne, wynikające z użytkowania przez klienta,
- Naturalne zużywanie się produktu,
- Różnice w wyglądzie wynikające z indywidualnych parametrów monitora klienta,
- Produkty personalizowane.
Więcej informacji na temat reklamacji jest tutaj.

2. CO PODLEGA ZWROTOWI?

Zwrotowi podlegają produkty w okresie wynoszącym 14 dni od dnia, w którym zamówienie zostało odebrane. Szczegółowe informacje na temat prawa odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj.

3. DOSTAŁEM ETUI Z GRAFIKĄ KTÓRA JEST INNA ROZMIAROWO NIŻ GRAFIKA KTÓRA BYŁA NA STRONIE. CZY TO PODLEGA ZWROTOWI, LUB REKLAMACJI?

Grafiki są dopasowywane do modelu telefonu. Różnorodność telefonów oraz rozłożenie ich aparatów uniemożliwia nam dopasowania grafiki do każdego telefonu, by nie pojawiały się anomalie na grafice (przycięte napisy, ucięte postacie). Zmiana rozmiaru grafiki niweluje te anomalie, lecz staramy się by ingerencja w ich rozmiar była jak najmniejsza.

FIRMA

1. CZY MYFANBOX TO FIRMA POLSKA?

MyFanBox jest całkowicie polską firmą mającą siedzibę w Krakowie, ale jesteśmy otwarci na całą Europę.

2. CHCĘ DOŁĄCZYĆ DO MYFANBOX, Z KIM SIĘ SKONTAKTOWAĆ?

Rekrutację prowadzimy mailowo i telefonicznie. Jeśli jesteś zainteresowany pracą w MyFanBox, skontaktuj się z nami.
Telefon: +48 536 853 871
Mail: help@myfanbox.pl
Pamiętaj tylko o wysłaniu CV i napisaniu na jakie stanowisko chcesz aplikować :)


ADO ZET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
NIP: 9451161603, KRS: 0000479313, REGON: 350908926
Rynek Główny 28, 31-010 Kraków, Polska
e-mail: help@myfanbox.pl
tel: +48 536 853 871