Reklamacje i zwroty

Przygotowując Twoją przesyłkę zawsze dokładamy wszystkich starań aby była idealna i sprawiła Ci mnóstwo radości :) Jeżeli jednak cokolwiek z naszej strony poszło nie tak – przepraszamy. Zrobimy wszystko aby naprawić to jak najszybciej :)

Poniższa procedura zwrotów, wymian i reklamacji dotyczy wyłącznie konsumentów w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 134), to jest osób nabywających produkty w celach niezwiązanych bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.

Masz prawo do odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyny.

Termin do odstąpienia od Umowy wynosi 14 dni od dnia, w którym odebrałeś zamówienie.

ZWROTY

Aby przyspieszyć cały proces:

  1. Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij
  2. Zapakuj produkt, który chcesz zwrócić w oryginalne opakowanie produktowe. Włóż go wraz z dowodem zakupu i uzupełnionym formularzem zwrotu do pudełka.
  3. Zabezpiecz starannie paczkę tak, by nie uległa uszkodzeniu w trakcie transportu (np. foliopakiem, folią strecz lub innym papierem ochronnym).
  4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres:

ADO ZET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dział Zwrotów i Reklamacji (MyFanBox)
ul. Rusiecka 15A
31-987 Kraków
e-mail: help@myfanbox.pl
tel: +48 882 351 494

  • Zastrzegamy, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub skierowanych do punktów odbioru (takich jak paczkomaty).
  • Jeżeli wysyłasz do nas paczkę Pocztą Polską zachowaj dowód nadania przesyłki – w razie jej ewentualnego zaginięcia będzie to podstawą Twojej reklamacji w Poczcie Polskiej.
  • Zwrotu produktu powinieneś dokonać w ciągu 14 dni. Ponosisz koszt odesłania zwracanego produktu do naszej siedziby.
  • Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwrócimy otrzymaną od Ciebie płatność. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu tych samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie (w przypadku płatności przy odbiorze - na numer konta wskazany w formularzu).
  • Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności do chwili otrzymania z powrotem zwracanego produktu lub dostarczenia przez Ciebie dowodu odesłania produktu.

* Szczegółowe postanowienia dotyczące prawa odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie sklepu.

WYMIANA

  1. Jeżeli chcesz wymienić towar, zwróć go zgodnie z powyżej opisaną zasadą odstąpienia od umowy, a następnie złóż i opłać nowe, niezależne zamówienie.
  2. Zamówienie na nowy produkt możesz zrobić nawet w dniu otrzymania poprzedniej przesyłki, ponieważ na zwrot poprzedniego towaru masz 14 dni kalendarzowych.
  3. Pamiętaj, aby opłacić nowe zamówienie, ponieważ procedura wymiany w sklepie MyFanBox.pl polegająca na zwrocie i wysyłce nowego towaru działa niezależnie od siebie. Przyspiesza to znacznie całą procedurę i zwiększa szanse, że produkt, na który chcesz wymienić poprzednie zamówienie, będzie jeszcze dostępny.

REKLAMACJE

Masz prawo do zareklamowania zakupionego towaru.

Aby przyspieszyć cały proces:

  1. Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij.
  2. Zapakuj produkt, który chcesz zwrócić w oryginalne opakowanie produktowe. Włóż go wraz z dowodem zakupu i uzupełnionym formularzem zwrotu do pudełka.
  3. Zabezpiecz starannie paczkę tak, by nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu (np. foliopakiem, folią strecz lub innym papierem ochronnym).
  4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres:

ADO ZET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dział Zwrotów i Reklamacji (MyFanBox)
ul. Rusiecka 15A
31-987 Kraków
e-mail: help@myfanbox.pl
tel: +48 882 351 494

  • Zastrzegamy, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub skierowanych do punktów odbioru (takich jak paczkomaty).
  • Jeżeli wysyłasz do nas paczkę Pocztą Polską, zachowaj dowód nadania przesyłki – w razie jej ewentualnego zaginięcia będzie to podstawą Twojej reklamacji w Poczcie Polskiej.
  • Po otrzymaniu przesyłki reklamację postaramy się rozpatrzyć najszybciej jak to możliwe. W przypadkach losowych może to potrwać maksymalnie 14 dni kalendarzowych. W zależności od sytuacji produkt zostanie wymieniony lub nastąpi zwrot środków.
  • W przypadku uznanej reklamacji Klientowi zostaną zwrócone wszystkie poniesione koszty (również koszt wysyłki do nas reklamowanego towaru). Środki zostaną zwrócone niezwłocznie na konto podane przez Ciebie w wypełnionym formularzu.

Reklamacji nie podlegają:

  • uszkodzenia mechaniczne,
  • naturalne zużywanie się produktu,
  • różnice w wyglądzie wynikające z indywidualnych parametrów monitora Klienta – zwłaszcza kolory i ich odcienie,
  • produkty personalizowane.

* Szczegółowe postanowienia dotyczące reklamacji znajdziesz w Regulaminie sklepu.